1 |
Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування) |
1-11 |
Вересень |
Психолог, соціальний педагог Класні керівники |
2 |
Підготовка методичних рекомендацій для педагогів: · з вивчення учнівського колективу; · з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей |
Пед.прац |
Жовтень |
ЗВР, Практичний психолог |
3 |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособистісною поведінкою учнів; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. |
1-11
|
Протягом 2021-2022 |
Практичний психолог Кл.к. |
4 |
Забезпечити систематичне оновлення банку даних сімей, де існують випадки вчинення насильства в сім’ї або виникає реальна загроза його вчинення |
1-11 |
В разі потреби |
СП сл.. Кл.к. |
5 |
Довести до відома педагогічних працівників лист Міністерства освіти і науки України від 29.01.2019 № 1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню) від 18 грудня 2018 №2657-VІІІ» |
Пед. прац |
Січень 2022 р. |
ЗВР |
6 |
Формувати навички здорового способу життя серед дітей та молоді, дотримуватися педагогічної культури, толерантного ставлення до дітей |
1-11 |
Постійно
|
Пед. прац. |
7 |
Нагадувати учням номери Національних ліній, зокрема, «Гаряча лінія» з питань протидії булінгу - 116000 |
1-11 |
Протягом 2021-2022 |
Кл.к. |
8 |
Надавати інформацію відділу освіти Христинівської РДА, підрозділу Христинівського відділення Уманського відділу поліції ГУНП щодо виявлення фактів насильства та булінгу над дітьми |
1-11 |
В разі потреби |
ЗВР |
9 |
Залучати органи учнівського самоврядування до проведення інформаційних і культурно- просвітницьких заходів із питань попередження насильства та булінгу |
1-11 |
Протягом 2021-2022 |
Пед.- орг.. Кл.к. |
10 |
Обговорити питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах |
Батьки |
Січень 2022 р. |
Адміністрація |
11 |
Провести засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » |
Кл.к. |
Березень 2022 |
ЗВР Голова МО кл.к. |
12 |
Тиждень «Синя стрічка квітня» |
1-11 |
3 т. квітня 2021-2022 |
Соц.пед. Кл.к. |
13 |
Вивчення законодавчих документів протидії цькуванню |
Пед.прац. |
Протягом 2021-2022 |
ЗВР |
14 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 |
Протягом 2021-2022 |
Кл.к. |
15 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
1-11 |
Грудень 2020 |
Кл.к. Практ. псих. Вч. Правознав. Пед.- орг.. |
16 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
Батьки |
Протягом 2021-2022 |
Практичний психолог
|
17 |
Робота відеозалу . Перегляд кінофільмів відповідної спрямованості |
1-11 |
Протягом 2021-2022 |
Кл.к. Соц. педагог |
18 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
1-11 |
Протягом 2021-2022 |
Кл.к. Соц. педагог |
19 |
Години відвертого спілкування за участю представників дитячої поліції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу» |
1-11 |
Протягом 2021-2022 |
ЗВР Кл.к. |
20 |
Круглий стіл «Безпечна школа. Маски булінгу»
|
Пед.прац. |
Березень 2022 |
Практичний психолог |
21 |
Соціально-педагогічний патронаж |
Здобувачі освіти |
За потреби |
Соціальний педагог |