1
|
Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування)
|
1-11
|
Вересень
|
Психолог, соціальний
педагог
Класні керівники
|
2
|
Підготовка методичних рекомендацій для педагогів:
· з вивчення учнівського колективу;
· з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей
|
Пед.прац
|
Жовтень
|
ЗВР,
Практичний психолог
|
3
|
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
– спостереження за міжособистісною поведінкою учнів;
– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;
– психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;
– соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;
– визначення рівня тривоги та депресії учнів.
|
1-11
|
Протягом 2021-2022
|
Практичний психолог
Кл.к.
|
4
|
Забезпечити систематичне оновлення банку даних сімей, де існують випадки вчинення насильства в сім’ї або виникає реальна загроза його вчинення
|
1-11
|
В разі потреби
|
СП сл..
Кл.к.
|
5
|
Довести до відома педагогічних працівників лист Міністерства освіти і науки України від 29.01.2019 № 1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню) від 18 грудня 2018 №2657-VІІІ»
|
Пед. прац
|
Січень 2022 р.
|
ЗВР
|
6
|
Формувати навички здорового способу життя серед дітей та молоді, дотримуватися педагогічної культури, толерантного ставлення до дітей
|
1-11
|
Постійно
|
Пед. прац.
|
7
|
Нагадувати учням номери Національних ліній, зокрема, «Гаряча лінія» з питань протидії булінгу - 116000
|
1-11
|
Протягом 2021-2022
|
Кл.к.
|
8
|
Надавати інформацію відділу освіти Христинівської РДА, підрозділу Христинівського відділення Уманського відділу поліції ГУНП щодо виявлення фактів насильства та булінгу над дітьми
|
1-11
|
В разі потреби
|
ЗВР
|
9
|
Залучати органи учнівського самоврядування до проведення інформаційних і культурно- просвітницьких заходів із питань попередження насильства та булінгу
|
1-11
|
Протягом 2021-2022
|
Пед.- орг..
Кл.к.
|
10
|
Обговорити питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах
|
Батьки
|
Січень
2022 р.
|
Адміністрація
|
11
|
Провести засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »
|
Кл.к.
|
Березень 2022
|
ЗВР
Голова МО кл.к.
|
12
|
Тиждень «Синя стрічка квітня»
|
1-11
|
3 т. квітня
2021-2022
|
Соц.пед.
Кл.к.
|
13
|
Вивчення законодавчих документів протидії цькуванню
|
Пед.прац.
|
Протягом 2021-2022
|
ЗВР
|
14
|
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків
|
1-4
|
Протягом 2021-2022
|
Кл.к.
|
15
|
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»
|
1-11
|
Грудень 2020
|
Кл.к.
Практ. псих.
Вч. Правознав.
Пед.- орг..
|
16
|
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини
|
Батьки
|
Протягом 2021-2022
|
Практичний психолог
|
17
|
Робота відеозалу . Перегляд кінофільмів відповідної спрямованості
|
1-11
|
Протягом 2021-2022
|
Кл.к.
Соц. педагог
|
18
|
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять
|
1-11
|
Протягом 2021-2022
|
Кл.к.
Соц. педагог
|
19
|
Години відвертого спілкування за участю представників дитячої поліції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу»
|
1-11
|
Протягом 2021-2022
|
ЗВР
Кл.к.
|
20
|
Круглий стіл «Безпечна школа. Маски булінгу»
|
Пед.прац.
|
Березень 2022
|
Практичний психолог
|
21
|
Соціально-педагогічний патронаж
|
Здобувачі освіти
|
За потреби
|
Соціальний педагог
|