Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Інформація про школуНаша адреса
|
Директор школи Суржко Катерина Володимирівна |
Заступник директора з навчально - виховної роботи Симоненко Лідія Степанівна |
Заступник директора |
Драбенюк Н.А.
Педагогічний склад закладу
Усього педагогічних працівників у закладі – 29
Працюють за строковою угодою – 5
З них:
• мають вищу освіту – 27
• учителів вищої кваліфікаційної категорії - 7
• учителів першої кваліфікаційної категорії – 13
• учителів другої кваліфікаційної категорії –4
• учителів-спеціалістів –4
• мають середню спеціальну освіту – 1
• не мають педагогічної освіти - немає
• навчаються за денною формою – немає
• навчаються (інд. план) - 1
• мають звання «учитель-методист» – немає
• мають звання «старший учитель» – 3
• нагороджені знаком «Відмінник освіти України» – немає
• педагогів-чорнобильців – немає
• педагогів, які досягли пенсійного віку – 4
• перебувають у відпустці по догляду за дитиною – 1
Христинівська загальноосвітня школа І-Ш ступенів - це сучасний освітній заклад в якому створені комфортні умови для навчання, виховання та відпочинку учнів.
На даний час в школі є 26 навчальних кабінетів, їх площа становить 1321 м2, спортивний зал, їдальня, актова зала, бібліотека, методичний кабінет, галерея історії села та "Літопис школи”.
Всі кабінети знаходяться у зразковому стані. Для учнів початкових класів виділено окреме крило школи із відповідною інфраструктурою, оформлена ігрова та спальна кімнати, релаксаційна зона відпочинку.
Потужність об'єкта - 624 місць.
Фактична наповнюваність учнів станом на 01.09.2021 - 256 учнів.
Шкільна їдальня на 150 посадкових місць. До послух педагогічного та учнівського колективів шкільна бібліотека з наявним бібліотечним фондом близько 12000 екземплярів та читальний зал. У школі працює два кабінети інформатики, які обладнані 22 комп’ютерами.
З 2011 року в школі введено в дію кабінет інформаційно – комунікаційних технологій з сучасною мультимедійною дошкою.
Пріоритетні напрямки діяльності педагогічного колективу
1.Гуманізація навчально – виховного процесу.
2. Надання учням якісних освітніх послуг.
3. Впровадження здоров’язберігаючих технологій.
4. Повсякчасна турбота про дітей з особливими потребами.
5. Активна профорієнтаційна робота з учнями на їх свідомий вибір ними майбутньої професії.
Виховна проблема школи: «Створення сприятливих умов для розвитку творчої особистості та ціннісного ставлення до здоров’я»
Завдання виховної роботи
• Забезпечення всебічного розвитку особистості учня в процесі навчання і виховання.
• Виховання і розвиток потреби у здоровому способі життя, збереження і зміцнення фізичного та психологічного здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності.
• Формування в учнів патріотичних почуттів, усвідомлення дітьми своєї етнічної спільності, утвердження національної гідності.
• Громадянське виховання, формування загальнолюдських норм гуманістичної моралі.
• Провідна роль родини, сім’ї, дому для формування особистості дитини.
Одним із напрямів роботи педагогічного колективу є створення умов для творчої самореалізації кожного учня.
У школі працюють гуртки
"Веселкове розмаїття"
"Юні журналісти"
"Літературна студія"
"Хореграфічний ритм"
"Пластилінові фантазії"
« Листопад 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |